نسخهٔ بلوری فیلم "بغض" از هفته آینده به بازار می‌آید/ تصاویر روی جلد را در "کافه سینما" ببینید
شما در کافه سینما هستید

فیلم سینمایی «بغض» ساخته رضا درمیشیان از صبح چهارشنبه 12 تیر ماه در شبکه نمایش خانگی عرضه خواهد شد...

به گزارش کافه سینما علی اسدزاده مدیر موسسه «تصویرگسترپاسارگاد» پخش کننده ویدئویی این فیلم ، ضمن اعلام این خبر گفت: «بر اساس برنامه ریزی انجام شده DVD فیلم «بغض» صبح چهارشنبه 12 تیر در سراسر کشور توزیع خواهد شد.»

اسدزاده در ادامه گفت: « با توجه به این که «بغض» فیلم برگزیده انجمن منتقدان بوده و برنده سه جایزه بهترین کارگردانی ، تدوین و فیلم برداری شده و در ده ها جشنواره های بین المللی مورد تحسین قرار گرفته است ، برای عرضه نسخه باکیفیت فیلم ، در حال آماده سازی نسخه بلوری «بغض» هستیم. پس از «جدایی نادر از سیمین» فیلم «بغض» دومین فیلم سینمای ایران خواهد بود که در فرمت بلوری توزیع خواهد شد. ضمن این که نسخه معمولی DVD عرضه شده این فیلم هم همراه با زیرنویس انگلیسی خواهد بود.»

فیلم «بغض» به کارگردانی زضا درمیشیان که تمام فیلم برداری آن در شهر استانبول ترکیه انجام شده ، داستان دو روایت مدرن از دو مقطع زندگی حامد و ژاله در استانبول است.

روایت اول: حامد (بابک حمیدیان) پسر جوان ایرانی گرافیتی کاری در ترکیه ، که کارش کشیدن نقاشی های خیابانی است، مجردی نمی تواند وارد دیسکو شود. او برای رفتن به داخل دیسکو با ژاله (باران کوثری) آشنا می شود و این آغاز رابطه عاشقانه آنهاست.

روایت دوم: هشت ساعت سرنوشت ساز زندگی حامد و ژاله در آخرین ساعات حضورشان در استانبول که دست به سرقت از مغازه عموی حامد (مهران احمدی) می زنند و...

باران کوثری، بابک حمیدیان و مهران احمدی تنها بازیگران ایرانی "بغض" و هایده صفی یاری (تدوین)، تورج اصلانی (مدیر فیلم برداری) ، محمدرضا دلپاک ( طراحی و ترکیب صدا)، مهرداد میرکیانی (طراح چهره‌پردازي) ، حبیب رضایی (مشاور امور بازیگران) ، نظام الدین کیایی (صدابردار) ، کیوان مقدم (طراح صحنه و لباس) ، جواد جلالی (فیلم بردار)، افسانه رضازاده (مدیرتولید) ، ساتیار امامی (عکاس) ،امیر علی قنبری (برنامه ریز و دستیاراول کارگردان)، فواد بوربور (مدیرتدارکات) و... عوامل اصلی «بغض» هستند.

تهیه کننده «بغض» سیدغلامرضا موسوی است.




:: موضوعات مرتبط: خبری , ,
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
مطالب مرتبط با این پست
نظر خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


آخرین عناوین مطالب